Najčešće postavljana pitanja vezana za promjenu opskrbljivača i prelazak na tržišni ugovor s Energom

Nastavno na izrazito veliki interes korisnika za promjenu opskrbljivača, tj. prelazak s ugovora u obvezi javne usluge na tržišni ugovor s Energom, slijede upute i odgovori na najčešće postavljena pitanja o postupku i rokovima za promjenu opskrbljivača:

  • ukoliko do kraja ožujka niste odabrali tržišnog opskrbljivača plinom i od 1.4. postali korisnik opskrbe u obvezi javne usluge Gradske plinare Zagreb Opskrba, to vas ne sprječava da od 1.6. postanete korisnik tržišne opskrbe Energa
  • tržišni ugovor moguće je potpisati osobnim dolaskom u Energo d.o.o. (šalter sala, Dolac 14) ili vam novi ugovor možemo poslati e-mailom ili poštom
  • rok za prebacivanje od 1. u sljedećem mjesecu je 20. u tekućem mjesecu; za potpisane ugovore koje zaprimimo najkasnije do 20.5.2021. promjenu opskrbljivača moguće je izvršiti s 1.6.2021.
  • novi tržišni ugovor s Energom traje do 30. rujna 2021. godine s automatskim produženjem na sljedećih godinu dana, osim ako jedna od ugovornih strana pokrene raskid Ugovora
  • korisnici za koje bude moguće provesti promjenu opskrbljivača s datumom 1.6. dobit će dvije fakture od opskrbljivača u obvezi javne usluge, za travanj i svibanj, a fakture za lipanj i naredne mjesece dobit će od Energa (svog novog tržišnog opskrbljivača)
  • Energo d.o.o., osim kao tržišni opskrbljivač plinom, nastavlja svoj rad i kao operator distribucijskog sustava za ovo područje, što znači da i nadalje očitava sve plinomjere neovisno o tome čiju je opskrbu korisnik odabrao